نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آرمان‌های آموزش راهبرد تعاملی ـ توضیحی در آموزش علوم انسانی [دوره 12، شماره 46، 1398، صفحه 105-132]
  • آموزش عالی واکاوی سازوکار‌های توسعه بین‌المللی‌سازی نظام آموزش عالی کشور [دوره 12، شماره 45، 1398، صفحه 153-184]
  • آموزش عالی تحلیل و تبیین کارکرد‌های اخلاقی دانشگاه در دوران معاصر [دوره 12، شماره 47، 1398، صفحه 109-126]
  • آموزش عالی نولیبرالیسم و خیزش «پاسخگویی» در دانشگاه؛ تأملی بر تلقی دانشگاه به‌عنوان نهاد «شبه بازار» [دوره 12، شماره 47، 1398، صفحه 127-149]
  • آموزش عالی نقدی هستی‌شناختی بر فراروایت کیفیت به‌مثابه کارآمدی در آموزش عالی ایران [دوره 12، شماره 47، 1398، صفحه 81-107]
  • آینده‌پژوهی معرفی چارچوبی جدید برای معرفت‌شناسی آینده‌پژوهی: معرفت‌شناسی اجتماعی؛ با تأکید بر نقد و بررسی آراء وندل بل [دوره 12، شماره 48، 1398، صفحه 49-70]

ا

  • اخلاق بررسی ظرفیت تأثیرگذاری بازی‌های رایانه‌ای خشن بر عملکرد اخلاقی کاربران، براساس مدل رست ـ ناروائز [دوره 12، شماره 46، 1398، صفحه 133-164]
  • اخلاق تحلیل و تبیین کارکرد‌های اخلاقی دانشگاه در دوران معاصر [دوره 12، شماره 47، 1398، صفحه 109-126]
  • اخلاق علمی مطالعه جامعه‌شناختی عادت‌واره‌های متعارض با الزامات نهادی علم در پژوهش‌های علوم انسانی [دوره 12، شماره 48، 1398، صفحه 7-48]
  • ادراکات اعتباری علامه طباطبایی و تکوین دال آزادی در گفتمان انقلاب اسلامی 57 ایران [دوره 12، شماره 46، 1398، صفحه 41-69]
  • استادان درک مفهوم پژوهشگری از دیدگاه اعضای هیئت علمی [دوره 12، شماره 45، 1398، صفحه 29-60]
  • اعتباریات عناصر انسان‌شناسی نظام‌سازی فقهی؛ با تأکید برآراء آیت‌الله سیدمحمد باقر صدر [دوره 12، شماره 48، 1398، صفحه 195-223]
  • انحراف تأثیر بزهدیدگی سایبری و سنتی بر رفتارهای انحرافی دانشجویان [دوره 12، شماره 45، 1398، صفحه 97-130]
  • انسان شناسی عناصر انسان‌شناسی نظام‌سازی فقهی؛ با تأکید برآراء آیت‌الله سیدمحمد باقر صدر [دوره 12، شماره 48، 1398، صفحه 195-223]
  • اهداف آموزش عالی فلسفه آموزش عالی: ماهیت و قلمرو [دوره 12، شماره 47، 1398، صفحه 7-32]
  • ایده دانشگاه فلسفه برنامه درسی آموزش عالی: پیشنهاد چهارچوبی برای فلسفه‌ورزی [دوره 12، شماره 47، 1398، صفحه 33-52]
  • ایده دانشگاه فلسفه آموزش عالی: ماهیت و قلمرو [دوره 12، شماره 47، 1398، صفحه 7-32]
  • ایران نقدی هستی‌شناختی بر فراروایت کیفیت به‌مثابه کارآمدی در آموزش عالی ایران [دوره 12، شماره 47، 1398، صفحه 81-107]

ب

  • بازاری‌سازی نولیبرالیسم و خیزش «پاسخگویی» در دانشگاه؛ تأملی بر تلقی دانشگاه به‌عنوان نهاد «شبه بازار» [دوره 12، شماره 47، 1398، صفحه 127-149]
  • بازی‌های رایانه‌ای خشن بررسی ظرفیت تأثیرگذاری بازی‌های رایانه‌ای خشن بر عملکرد اخلاقی کاربران، براساس مدل رست ـ ناروائز [دوره 12، شماره 46، 1398، صفحه 133-164]
  • برنامه‌ریزی توسعه دانشگاهی بررسی تحلیلی ابعاد و مؤلفه‌های دانشگاه‌پژوهی: ارائه الگوی تلفیقی دانشگاه‌پژوهی [دوره 12، شماره 46، 1398، صفحه 197-223]
  • برنامه‌ریزی شهری شناسایی نشانگرهای برنامه‌ریزی فرهنگی در شهرهای ایران؛ بازنمایی نقش طراحی شهری در برنامه‌ریزی فرهنگی [دوره 12، شماره 48، 1398، صفحه 171-193]
  • برنامه‌ریزی فرهنگی شناسایی نشانگرهای برنامه‌ریزی فرهنگی در شهرهای ایران؛ بازنمایی نقش طراحی شهری در برنامه‌ریزی فرهنگی [دوره 12، شماره 48، 1398، صفحه 171-193]
  • بزهدیدگی سایبری تأثیر بزهدیدگی سایبری و سنتی بر رفتارهای انحرافی دانشجویان [دوره 12، شماره 45، 1398، صفحه 97-130]
  • بزهدیدگی سنتی تأثیر بزهدیدگی سایبری و سنتی بر رفتارهای انحرافی دانشجویان [دوره 12، شماره 45، 1398، صفحه 97-130]
  • بین‌المللی‌سازی واکاوی سازوکار‌های توسعه بین‌المللی‌سازی نظام آموزش عالی کشور [دوره 12، شماره 45، 1398، صفحه 153-184]

پ

  • پاسخگویی نولیبرالیسم و خیزش «پاسخگویی» در دانشگاه؛ تأملی بر تلقی دانشگاه به‌عنوان نهاد «شبه بازار» [دوره 12، شماره 47، 1398، صفحه 127-149]
  • پایداری شناسایی نشانگرهای برنامه‌ریزی فرهنگی در شهرهای ایران؛ بازنمایی نقش طراحی شهری در برنامه‌ریزی فرهنگی [دوره 12، شماره 48، 1398، صفحه 171-193]
  • پژوهش درک مفهوم پژوهشگری از دیدگاه اعضای هیئت علمی [دوره 12، شماره 45، 1398، صفحه 29-60]
  • پژوهش نقادی بنیان‌‌های پژوهش در دوره مدرن از منظر هایدگر [دوره 12، شماره 47، 1398، صفحه 53-79]
  • پژوهش مطالعه جامعه‌شناختی عادت‌واره‌های متعارض با الزامات نهادی علم در پژوهش‌های علوم انسانی [دوره 12، شماره 48، 1398، صفحه 7-48]
  • پژوهشی ترکیبی واکاوی سازوکار‌های توسعه بین‌المللی‌سازی نظام آموزش عالی کشور [دوره 12، شماره 45، 1398، صفحه 153-184]
  • پیمایش‌های اجتماعی تورش مطلوبیت اجتماعی در پیمایش‌های اجتماعی [دوره 12، شماره 45، 1398، صفحه 7-27]

ت

  • تحقیق وتوسعه بررسی تحلیلی ابعاد و مؤلفه‌های دانشگاه‌پژوهی: ارائه الگوی تلفیقی دانشگاه‌پژوهی [دوره 12، شماره 46، 1398، صفحه 197-223]
  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای کتاب‌های دوره متوسطه اول برحسب میزان توجه به مؤلفه‌های سرمایه فرهنگی در سال تحصیلی 95-96 [دوره 12، شماره 46، 1398، صفحه 165-196]
  • تربیت اخلاقی بررسی ظرفیت تأثیرگذاری بازی‌های رایانه‌ای خشن بر عملکرد اخلاقی کاربران، براساس مدل رست ـ ناروائز [دوره 12، شماره 46، 1398، صفحه 133-164]
  • تصمیم‌سازی بررسی تحلیلی ابعاد و مؤلفه‌های دانشگاه‌پژوهی: ارائه الگوی تلفیقی دانشگاه‌پژوهی [دوره 12، شماره 46، 1398، صفحه 197-223]
  • تکثرگرایی تاریخی و فرهنگی پیگیری انواع نسبی‌گرایی در اندیشه حسین کچویان [دوره 12، شماره 45، 1398، صفحه 61-95]
  • تکنیک دلفی فازی طراحی مدلی برای مطالعه تطبیقی سیاست‌های فرهنگی ایران و استرالیا [دوره 12، شماره 45، 1398، صفحه 187-222]
  • تورش مطلوبیت اجتماعی تورش مطلوبیت اجتماعی در پیمایش‌های اجتماعی [دوره 12، شماره 45، 1398، صفحه 7-27]
  • توسعه اجتماعی مطالعه جامعه‌شناختی عادت‌واره‌های متعارض با الزامات نهادی علم در پژوهش‌های علوم انسانی [دوره 12، شماره 48، 1398، صفحه 7-48]

ج

  • جامعه دانایی‌محور مطالعه جامعه‌شناختی عادت‌واره‌های متعارض با الزامات نهادی علم در پژوهش‌های علوم انسانی [دوره 12، شماره 48، 1398، صفحه 7-48]
  • جیمز رست بررسی ظرفیت تأثیرگذاری بازی‌های رایانه‌ای خشن بر عملکرد اخلاقی کاربران، براساس مدل رست ـ ناروائز [دوره 12، شماره 46، 1398، صفحه 133-164]

چ

  • چرخش اجتماعی معرفی چارچوبی جدید برای معرفت‌شناسی آینده‌پژوهی: معرفت‌شناسی اجتماعی؛ با تأکید بر نقد و بررسی آراء وندل بل [دوره 12، شماره 48، 1398، صفحه 49-70]

ح

  • حسین کچویان پیگیری انواع نسبی‌گرایی در اندیشه حسین کچویان [دوره 12، شماره 45، 1398، صفحه 61-95]

د

  • دارسیا ناروائز بررسی ظرفیت تأثیرگذاری بازی‌های رایانه‌ای خشن بر عملکرد اخلاقی کاربران، براساس مدل رست ـ ناروائز [دوره 12، شماره 46، 1398، صفحه 133-164]
  • دال آزادی علامه طباطبایی و تکوین دال آزادی در گفتمان انقلاب اسلامی 57 ایران [دوره 12، شماره 46، 1398، صفحه 41-69]
  • دانشگاه راهبرد تعاملی ـ توضیحی در آموزش علوم انسانی [دوره 12، شماره 46، 1398، صفحه 105-132]
  • دانشگاه تحلیل و تبیین کارکرد‌های اخلاقی دانشگاه در دوران معاصر [دوره 12، شماره 47، 1398، صفحه 109-126]
  • دانشگاه مطالعه جامعه‌شناختی عادت‌واره‌های متعارض با الزامات نهادی علم در پژوهش‌های علوم انسانی [دوره 12، شماره 48، 1398، صفحه 7-48]
  • دانشگاه‌پژوهی بررسی تحلیلی ابعاد و مؤلفه‌های دانشگاه‌پژوهی: ارائه الگوی تلفیقی دانشگاه‌پژوهی [دوره 12، شماره 46، 1398، صفحه 197-223]
  • داوری ارزشی «گزینش نظریه» از دیدگاه تامس کوهن [دوره 12، شماره 46، 1398، صفحه 71-103]
  • درجه عضویت نهایی طراحی مدلی برای مطالعه تطبیقی سیاست‌های فرهنگی ایران و استرالیا [دوره 12، شماره 45، 1398، صفحه 187-222]
  • دوره متوسطه اول تحلیل محتوای کتاب‌های دوره متوسطه اول برحسب میزان توجه به مؤلفه‌های سرمایه فرهنگی در سال تحصیلی 95-96 [دوره 12، شماره 46، 1398، صفحه 165-196]
  • دیدگاه سیاسی و نهادی طراحی مدلی برای مطالعه تطبیقی سیاست‌های فرهنگی ایران و استرالیا [دوره 12، شماره 45، 1398، صفحه 187-222]
  • دیدگاه گروهی طراحی مدلی برای مطالعه تطبیقی سیاست‌های فرهنگی ایران و استرالیا [دوره 12، شماره 45، 1398، صفحه 187-222]
  • دین‌سازی عقل از دین‌سازی‌هایِ عقل تا دینی‌سازیِ علم [دوره 12، شماره 46، 1398، صفحه 7-40]
  • دین و عقل از دین‌سازی‌هایِ عقل تا دینی‌سازیِ علم [دوره 12، شماره 46، 1398، صفحه 7-40]
  • دینی‌سازی علم از دین‌سازی‌هایِ عقل تا دینی‌سازیِ علم [دوره 12، شماره 46، 1398، صفحه 7-40]

ر

  • راهبردهای آموزش راهبرد تعاملی ـ توضیحی در آموزش علوم انسانی [دوره 12، شماره 46، 1398، صفحه 105-132]
  • روان‌شناسی وحدت مدار روان‌شناسی وحدت‌مدار: رویکردی بومی درتبیین ساختار روان‌وحدانی انسان [دوره 12، شماره 48، 1398، صفحه 149-170]
  • روش لاوشه طراحی مدلی برای مطالعه تطبیقی سیاست‌های فرهنگی ایران و استرالیا [دوره 12، شماره 45، 1398، صفحه 187-222]
  • رویکرد بومی روان‌شناسی وحدت‌مدار: رویکردی بومی درتبیین ساختار روان‌وحدانی انسان [دوره 12، شماره 48، 1398، صفحه 149-170]
  • رویکرد ترکیبی درک مفهوم پژوهشگری از دیدگاه اعضای هیئت علمی [دوره 12، شماره 45، 1398، صفحه 29-60]

س

  • سازوکار‌های اجتماعیِ ـ نهادی توزیع اندیشه علامه طباطبایی و تکوین دال آزادی در گفتمان انقلاب اسلامی 57 ایران [دوره 12، شماره 46، 1398، صفحه 41-69]
  • سرمایه فرهنگی تحلیل محتوای کتاب‌های دوره متوسطه اول برحسب میزان توجه به مؤلفه‌های سرمایه فرهنگی در سال تحصیلی 95-96 [دوره 12، شماره 46، 1398، صفحه 165-196]
  • سیاست‌پژوهی بررسی تحلیلی ابعاد و مؤلفه‌های دانشگاه‌پژوهی: ارائه الگوی تلفیقی دانشگاه‌پژوهی [دوره 12، شماره 46، 1398، صفحه 197-223]
  • سینمای دینی سنخ‌شناسی گفتمان‌های سینمای دینی پس از انقلاب اسلامی ایران [دوره 12، شماره 48، 1398، صفحه 103-147]

ش

  • شهرهای ایران شناسایی نشانگرهای برنامه‌ریزی فرهنگی در شهرهای ایران؛ بازنمایی نقش طراحی شهری در برنامه‌ریزی فرهنگی [دوره 12، شماره 48، 1398، صفحه 171-193]

ص

  • صدر عناصر انسان‌شناسی نظام‌سازی فقهی؛ با تأکید برآراء آیت‌الله سیدمحمد باقر صدر [دوره 12، شماره 48، 1398، صفحه 195-223]
  • صنایع خلاق طراحی نظام پایش اثرات صنایع خلاق ایران [دوره 12، شماره 45، 1398، صفحه 131-152]

ط

  • طراحی شهری شناسایی نشانگرهای برنامه‌ریزی فرهنگی در شهرهای ایران؛ بازنمایی نقش طراحی شهری در برنامه‌ریزی فرهنگی [دوره 12، شماره 48، 1398، صفحه 171-193]

ع

  • عقلانیت «گزینش نظریه» از دیدگاه تامس کوهن [دوره 12، شماره 46، 1398، صفحه 71-103]
  • عقل خودبنیاد از دین‌سازی‌هایِ عقل تا دینی‌سازیِ علم [دوره 12، شماره 46، 1398، صفحه 7-40]
  • عقل و دین از دین‌سازی‌هایِ عقل تا دینی‌سازیِ علم [دوره 12، شماره 46، 1398، صفحه 7-40]
  • علامه طباطبایی علامه طباطبایی و تکوین دال آزادی در گفتمان انقلاب اسلامی 57 ایران [دوره 12، شماره 46، 1398، صفحه 41-69]
  • علم بومی پیگیری انواع نسبی‌گرایی در اندیشه حسین کچویان [دوره 12، شماره 45، 1398، صفحه 61-95]
  • علم دینی از دین‌سازی‌هایِ عقل تا دینی‌سازیِ علم [دوره 12، شماره 46، 1398، صفحه 7-40]
  • علوم انسانی راهبرد تعاملی ـ توضیحی در آموزش علوم انسانی [دوره 12، شماره 46، 1398، صفحه 105-132]
  • علوم انسانی مطالعه جامعه‌شناختی عادت‌واره‌های متعارض با الزامات نهادی علم در پژوهش‌های علوم انسانی [دوره 12، شماره 48، 1398، صفحه 7-48]
  • عینیت «گزینش نظریه» از دیدگاه تامس کوهن [دوره 12، شماره 46، 1398، صفحه 71-103]

ف

  • فرزندان نوجوان واکاوی مسائل اجتماعی نوظهور در روابط نظارتی والدین و نوجوانان با توجه به فنّاوری‌های جدید [دوره 12، شماره 48، 1398، صفحه 71-102]
  • فضای مجازی بررسی ظرفیت تأثیرگذاری بازی‌های رایانه‌ای خشن بر عملکرد اخلاقی کاربران، براساس مدل رست ـ ناروائز [دوره 12، شماره 46، 1398، صفحه 133-164]
  • فقه عناصر انسان‌شناسی نظام‌سازی فقهی؛ با تأکید برآراء آیت‌الله سیدمحمد باقر صدر [دوره 12، شماره 48، 1398، صفحه 195-223]
  • فلسفه آموزش عالی فلسفه برنامه درسی آموزش عالی: پیشنهاد چهارچوبی برای فلسفه‌ورزی [دوره 12، شماره 47، 1398، صفحه 33-52]
  • فلسفه آموزش عالی فلسفه آموزش عالی: ماهیت و قلمرو [دوره 12، شماره 47، 1398، صفحه 7-32]
  • فلسفه برنامه درسی فلسفه برنامه درسی آموزش عالی: پیشنهاد چهارچوبی برای فلسفه‌ورزی [دوره 12، شماره 47، 1398، صفحه 33-52]
  • فلسفه برنامه درسی آموزش عالی فلسفه برنامه درسی آموزش عالی: پیشنهاد چهارچوبی برای فلسفه‌ورزی [دوره 12، شماره 47، 1398، صفحه 33-52]
  • فلسفه تکنولوژی نقادی بنیان‌‌های پژوهش در دوره مدرن از منظر هایدگر [دوره 12، شماره 47، 1398، صفحه 53-79]
  • فلسفه شخصی راهبرد تعاملی ـ توضیحی در آموزش علوم انسانی [دوره 12، شماره 46، 1398، صفحه 105-132]
  • فلسفه شخصی تدریس راهبرد تعاملی ـ توضیحی در آموزش علوم انسانی [دوره 12، شماره 46، 1398، صفحه 105-132]
  • فلسفه علم نقادی بنیان‌‌های پژوهش در دوره مدرن از منظر هایدگر [دوره 12، شماره 47، 1398، صفحه 53-79]
  • فلسفه‌ورزی در آموزش عالی فلسفه برنامه درسی آموزش عالی: پیشنهاد چهارچوبی برای فلسفه‌ورزی [دوره 12، شماره 47، 1398، صفحه 33-52]
  • فنّاوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی واکاوی مسائل اجتماعی نوظهور در روابط نظارتی والدین و نوجوانان با توجه به فنّاوری‌های جدید [دوره 12، شماره 48، 1398، صفحه 71-102]

ک

  • کارآمدی نقدی هستی‌شناختی بر فراروایت کیفیت به‌مثابه کارآمدی در آموزش عالی ایران [دوره 12، شماره 47، 1398، صفحه 81-107]
  • کارکرد‌های اخلاقی تحلیل و تبیین کارکرد‌های اخلاقی دانشگاه در دوران معاصر [دوره 12، شماره 47، 1398، صفحه 109-126]
  • کاوشگری درک مفهوم پژوهشگری از دیدگاه اعضای هیئت علمی [دوره 12، شماره 45، 1398، صفحه 29-60]
  • کتاب‌های درسی تحلیل محتوای کتاب‌های دوره متوسطه اول برحسب میزان توجه به مؤلفه‌های سرمایه فرهنگی در سال تحصیلی 95-96 [دوره 12، شماره 46، 1398، صفحه 165-196]
  • کیفیت نقدی هستی‌شناختی بر فراروایت کیفیت به‌مثابه کارآمدی در آموزش عالی ایران [دوره 12، شماره 47، 1398، صفحه 81-107]

گ

م

  • مؤلفه‌ها و شاخص‌های سیاست فرهنگی طراحی مدلی برای مطالعه تطبیقی سیاست‌های فرهنگی ایران و استرالیا [دوره 12، شماره 45، 1398، صفحه 187-222]
  • مدیریت آشکارسازی تورش مطلوبیت اجتماعی در پیمایش‌های اجتماعی [دوره 12، شماره 45، 1398، صفحه 7-27]
  • مدیریت آموزش عالی بررسی تحلیلی ابعاد و مؤلفه‌های دانشگاه‌پژوهی: ارائه الگوی تلفیقی دانشگاه‌پژوهی [دوره 12، شماره 46، 1398، صفحه 197-223]
  • مسئله اجتماعی واکاوی مسائل اجتماعی نوظهور در روابط نظارتی والدین و نوجوانان با توجه به فنّاوری‌های جدید [دوره 12، شماره 48، 1398، صفحه 71-102]
  • معرفت‌شناسی پیگیری انواع نسبی‌گرایی در اندیشه حسین کچویان [دوره 12، شماره 45، 1398، صفحه 61-95]
  • معرفت‌شناسی معرفی چارچوبی جدید برای معرفت‌شناسی آینده‌پژوهی: معرفت‌شناسی اجتماعی؛ با تأکید بر نقد و بررسی آراء وندل بل [دوره 12، شماره 48، 1398، صفحه 49-70]
  • معرفت‌شناسی اجتماعی معرفی چارچوبی جدید برای معرفت‌شناسی آینده‌پژوهی: معرفت‌شناسی اجتماعی؛ با تأکید بر نقد و بررسی آراء وندل بل [دوره 12، شماره 48، 1398، صفحه 49-70]
  • معناگرایی روان‌شناسی وحدت‌مدار: رویکردی بومی درتبیین ساختار روان‌وحدانی انسان [دوره 12، شماره 48، 1398، صفحه 149-170]
  • موضوعات حساس تورش مطلوبیت اجتماعی در پیمایش‌های اجتماعی [دوره 12، شماره 45، 1398، صفحه 7-27]

ن

  • نسبی‌گرایی پیگیری انواع نسبی‌گرایی در اندیشه حسین کچویان [دوره 12، شماره 45، 1398، صفحه 61-95]
  • نظارت واکاوی مسائل اجتماعی نوظهور در روابط نظارتی والدین و نوجوانان با توجه به فنّاوری‌های جدید [دوره 12، شماره 48، 1398، صفحه 71-102]
  • نظام اثرات طراحی نظام پایش اثرات صنایع خلاق ایران [دوره 12، شماره 45، 1398، صفحه 131-152]
  • نظام پایش طراحی نظام پایش اثرات صنایع خلاق ایران [دوره 12، شماره 45، 1398، صفحه 131-152]
  • نظام سازی عناصر انسان‌شناسی نظام‌سازی فقهی؛ با تأکید برآراء آیت‌الله سیدمحمد باقر صدر [دوره 12، شماره 48، 1398، صفحه 195-223]
  • نظریه داده‌بنیاد طراحی نظام پایش اثرات صنایع خلاق ایران [دوره 12، شماره 45، 1398، صفحه 131-152]
  • نظریه فشار عمومی تأثیر بزهدیدگی سایبری و سنتی بر رفتارهای انحرافی دانشجویان [دوره 12، شماره 45، 1398، صفحه 97-130]
  • نقد فلسفی نقدی هستی‌شناختی بر فراروایت کیفیت به‌مثابه کارآمدی در آموزش عالی ایران [دوره 12، شماره 47، 1398، صفحه 81-107]
  • نگرش وحدانی روان‌شناسی وحدت‌مدار: رویکردی بومی درتبیین ساختار روان‌وحدانی انسان [دوره 12، شماره 48، 1398، صفحه 149-170]
  • نهاد شبه ـ بازار نولیبرالیسم و خیزش «پاسخگویی» در دانشگاه؛ تأملی بر تلقی دانشگاه به‌عنوان نهاد «شبه بازار» [دوره 12، شماره 47، 1398، صفحه 127-149]
  • نولیبرالیسم نولیبرالیسم و خیزش «پاسخگویی» در دانشگاه؛ تأملی بر تلقی دانشگاه به‌عنوان نهاد «شبه بازار» [دوره 12، شماره 47، 1398، صفحه 127-149]

و

  • والدین واکاوی مسائل اجتماعی نوظهور در روابط نظارتی والدین و نوجوانان با توجه به فنّاوری‌های جدید [دوره 12، شماره 48، 1398، صفحه 71-102]

ه

  • هرمنوتیک نقادی بنیان‌‌های پژوهش در دوره مدرن از منظر هایدگر [دوره 12، شماره 47، 1398، صفحه 53-79]
  • هیدگر نقادی بنیان‌‌های پژوهش در دوره مدرن از منظر هایدگر [دوره 12، شماره 47، 1398، صفحه 53-79]